Nawet jeśli nie masz na to czasu lub wiedzy i praktyki, możesz czynnie i na bieżąco informować swoich użytkowników o działaniach firmy.
Możesz wykorzystywać kanał Facebooka i Instagrama do czynnej pracy marketingowej lub uzupełniać nim pozostałe działania.
Od lat współpracuję z branżą hotelarską i restauracyjną. Zdaję sobie sprawę z tego, że ten typ biznesu wymaga pełnego zaangażowania i pochałania ogromną ilość czasu samego prowadzącego.
Po opanowaniu wszystkich tematów związanych z gośćmi, obsługą, zaopatrzeniem i sprzątaniem, zwykle czasu na wymyślanie i publikowanie postów już nie ma.
Jednocześnie jest to biznes, w którym to własnie bezpośredni kontakt z klientem poprzez social media warunkuje sprzedaż.
Dziś nie stać nas na wahanie się klienta zawiedzionego stanem naszego Fanpage’a.
60% niezdecydowanych gości wypada nam z koszyka właśnie na etapie konfrontowania opinii.