Ludzie decydujący się na wybór miejsca, w którym spędzą urlop, czy służbową podróż, kierują się fotografiami dostępnymi na serwisach bookingowych i stronie internetowej. To jakość i styl zdjęć decyduje o tym czy w ciągu pierwszych kilkunastu sekund w głowie potencjalnego klienta wykiełkuje myśl o zakupie usługi hotelowej w tym a nie innym obiekcie. Resztę zrobi wyobraźnia. Pojawia się marzenie o śnie w wygodnym łóżku, zapachu porannej kawy, tęsknota za podróżą i pieknym krajobrazem albo malowniczą miejską starówką.
Zdjęcia dla hoteli to nie tylko ujęcia pokoi. To otoczenie, park, bryła obiektu, klimatyczne oświetlenie.
Zawsze staram się uzupełniać sesję ujęciami detali, zdjęciami pięknie podanego jedzenia, części wypoczynkowej lub SPA.
W trakcie rozmów o przygotowaniu do sesji przypominam, że wnętrza muszą być posprzątane, uzupełnione gustownymi dodatkami.
Oczywiście nie mogą być przestylizowane bo należy pamiętać, że zdjęcie stanowi ofertę i musi odzwierciedlać rzeczywisty stan obiektu.
Nieco inna sytuacja tyczy się firm produkcyjnych lub handlowych.
Tu pracuję zawsze pod bardzo czujnym okiem pracowników i działamy zgodnie z wcześniejszym planem pamiętając, że niektóre elementy stanowią tajemnicę firmy.
Wielkokrotnie istotne do zobrazowania jest nie zawsze to co wydaje się najładniejsze.
Branża medyczna bywa równie spacyficzna jak produkcyjna. Trzeba podczas rozmowy skrupulatnie notować co można pokazać a czego nie. Nie każdy oglądający stronę internetową kliniki musi znać się na chirurgii, ortopedii czy stomatologii. Nie każdy ze spokojem przyjmuje widok krwi i otwartych ran. Każdy jednak kto rozważa wizytę musi poczuć spokój i więź z lekarzem, któremu oddaje na czas zabiegu swoje ciało. Niezależnie czy jest to usunięcie kamienia na zębach czy poważna operacja. Zdjęcia muszą emanować spokojem i poczuciem, że wszystko będzie dobrze.
Cel każdego handlowca to szybka sprzedaż oparta na dobrej zyskownej ofercie.
W tej sytuacji doprowadzenie do szybkiej transakcji to cel nadrzędny. Mieszkanie, powierzchnia biurowa, lokal użytkowy musi zostać przedstawiony w jak najlepszym świetle, optymalnej porze i kolorystyce. Bywa, że kilka dobrze wykonanych ujęć sprzedaje mieszkanie za wiele tysięcy złotych.
W zasadzie można się pokusić o stwierdzenie, że fotograf hotelarski bez drona nie istnieje. Zdjęcia z powietrza to fantastyczne uzupełnienie sesji a w przypadku handlu nieruchomościami wręcz nieodzowny element.
Od lat latałem modelami RC a z czasem przesiadłem się na sprzęt, który umożliwia mi wykorzystanie umiejętności zawodowo.
Posiadam Świadectwo kwalifikacji, kilka mniej lub bardziej poręcznych dronów oraz sporą dozę zdrowego rozsądku podczas wykonywania misji.
Nie latam tam gdzie nie wolno i kiedy nie wolno. Ponieważ bywa to nieproporcjonalnie kosztowne i niebezpieczne.
Mawiają, że wszystkie przepisy w lotnictwie spisane są krwią. Nawet jeśli nie dosłownie to już sam rozbity bezzałogowiec stanowi dostateczne obciążenie budżetu, aby je uszanować.
Nie latam FPV.
Posiadam sprzęt i wykonuję ujęcia wnętrz w 360 stopniach oraz w formie wirtualnych spacerów. Panoramę sferyczną mogę wykonać również z drona.
Posiadam obrotnicę do do fografii produktowej w formie animowanych zdjęć 360 stopni.
Choć obecna sytuacja niezbyt sprzyja organizacji wielkich imprez firmowych, bankietów, eventów to jednak w mniejszej skali się one odbywają. Jest to dobry moment do wykonania wielu ciekawych reporterskich zdjęć pracowników w atmosferze luzu i zabawy.
Kiedyś mówiono, że jeden obraz może zastąpić 1000 słów. Dziś jeden krótki film zastępuje tysiące obrazów.
Jesteśmy drapieżnikami w ciągłym ruchu, lubimy ruch, oglądamy ruch, zuważamy ruch.
Krótkie filmy w social mediach z powodzeniem zastępują cały mozolny proces przedażowy oparty na tekście i zdjęciach.
Jeśli więc mamy narzędzia do zaprezentowania obrazów to zróbmy to w formie obrazów ruchomych.
Nie jestem zwolennikiem nadbudowywania swojego wizerunku znanymi markami i osobami publicznymi, nie mniej jednak przez lata w branży miałem przyjemność współpracować z ludźmi i firmami mocno rozpoznawalnymi w mediach.
Skoro więc zaufali moim umiejętnościom a finalny efekt zaskutkował publikacją zdjęć to szkoda o tym fakcie nie wspomnieć.
Wiele obiektów po pierwszej wspólnej realizacji okazała się moimi stałymi współpracownikami.
Opisz proszę potrzeby i pomysły, opisz obiekt, zakres prac, położenie, wstępny budżet.
Postaram się jak najszybciej określić kiedy, jak i w jakiej cenie mogę zeralizować sesję.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |